Saturday 19 November 2011

Compius.. makin compius... Allahhu akbar..

 As salam...

Sejak melaporkan diri di syarikat baru, keadaan saya amatlah tidak terkawal... pegi keje kol 8.30pagi tp kol 8.30 malam blom tentu di rumah... terlalu tersekat dgn kerja.. x pon dgn org2 disane.. hahaha..
company gah bagai mahu meletop, pekerja nyer pon haruslah nak meletop jugak kan.. hehehe...

aku paling kesian kat anak-anak.. pagi2 dah kne tinggal... mlm blk umah dah penat nak kne tido.. bilalah msenyer nak bermanje.. harapkan hari minggu yang x seberapa itu.. maklumlah x pernah daku bekerja smpi terpakse pulang kerumah lewat.. kalau dalam sebulan 1 minggu je lewat x per.. ni tiap2 hari kne lewat.. alahai kje baru..

yang paling best aku disahkan ...... n dimaklumkan jkalau itu terjdi, company tidak akan menanggung tmpoh rehatku pada tika itu... mane punyer peraturan lah yg diorg gune aku pon x tau.. smpi skrg aku masih belom mmberitahu hal sebenarnyer..

dalam mase yg samer ader terpikir nak berhenti jek... duk umah jge anak2.. dalam mase yang same gak daku dapat tawaran yang mmg daku tunggu2.. tp terpakse ditolak atas sebab keadaanku skrg nih.. ermmm mungkin bukan rezeki ku disne..

ingatkan dah masuk tempat bru x derlah kecomfiussan yg melande.. rupe2nyer makin tambah kompius daku dibuatnyer.. ya Allah hanya padamu daku memohon petunjuk... apekah yang harus daku lakukan.. sesungguhnye diKau maha mengetahui segalanyer..

No comments:

Post a Comment

Ilmu Pengetahuan Utk Semua....

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)