Tuesday, 29 November 2011

Salam

Salam semua...

Kepada yang bekerja slamat memulakan semula kerja2 anda.. kepada yang masih bercoti, slamat memanjangkan coti anda (jelousnyer) hehehe.. Kepada suri2 rumah slamat menjalani hidup seperti biase dirumah kerana suami dah start kje balik... yang dah ade anak slamat menjage anak2 anda.. yg dah bersekolah skrg masih bercoti.. lastly kepada semua..

Seronoknya dapat coti panjang.. w/pon hanya 3 hari tp ukan slalu dapat coti yang pnjg gini.. hehehe.. maklumlah company saya hanya bercoti hari ahad jek.. sabtu 1/2 hari.. tu yang x macam coti jek tu.. nie dapat coti 3 hari sronok sgt.. 

walaupon x kemane2 hanya duduk di rumah mak (kalau kuar pon hanya shoping complex dekat s.alam gak) tp trase puas.. anak2 pon rsenyer puas dapat duk lame2 ngan tokma diorang.. smpi letih2 lah ibuku melayan karenah cucunyer 2 orang tu.. anty2 pon rse puas gak main ngan anak2 buah.. smpi x bagi nak balik pulak.. mau tidaknyer.. kalau kitorg balik maka sunyilah rumah ibuku.. hanya tinggal mereka ber2 jek.. adikku yg bongsu pon bergerak ke melaka semalam lps zohor.. ktorg plak lps asar..

terasa tahun baru yang penoh bermakna bila ktorg dapat berkompol semula.. keluarga ktorg kecik jek.. ade 3 orang adik bradik.. tiga2 pompuan.. daku dah berkahwin n ader 2 orang cahya mate.. insyallah thn depan tambah lagi lah.. meramaikan keadaan... hehehe.. adikku sorang dah bekerja.. sorang lagi masih menuntut di UiTM melaka.. ayah dah lame meninggal.. sejak daku masih di tingkatan 3.. skrg aku dah ... thn... hehehe.. dah lebih 10 thn.. mak still single.. 

dah terlalu banyak pengorbanan mak kat ktorg 3 bradik.. yelah ingat senang nak besarkan anak sorang2..??? kadang2 ade gak terpikir bolehkah daku jd sekuat mak??? slalu jwpn mesti masih blom mampu.. aku rse terlalu lemah untuk semua itu.. dah lah aper mengarut kesitu pulak..

yang nyata di sini daku cume nak meluahkan betapa daku sronok sgt dapat berkampung di rumah mak di s.alam.. hahahahaha... muga2 ader coti pnjg2 lgik... kikiki

k smuga jumpa lagi...

No comments:

Post a comment

Ilmu Pengetahuan Utk Semua....

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)