Wednesday, 13 July 2011

Keliru, Confius, Serba salah & sebagainyer...

As salam semua...

dari semalam daku dlm keadaan sebegitu.. apekah harus daku lakukuan???? apekah jalan yang terbaek untuk daku? Ya Allah bantulah hambamu ini...
-
-
-




hehehe... mcm ayat novel x??? prasann (ekot dialek anak aku).. sebenarnyer sy bru trime surat tawaran kerje kat tpt baru... mcm x percaye dpt kje tu.. sronok bagai.. sbb comp skrg nih x blh nak stand lgi... so terpakselah daku mencari kje bru... klo ekotkn mmg mls dah nak g interbiu bagai... maklumlah nak kne menghapal ayat2 power+manis+berlemak... hehehhee...

tp yg membuatkan aku jd x menentu tu sbb 'post' yang ditawarkan kat aku... ade ke patot aku diturunkan pangkat??? berbaloikah??? tp yang besh tu gaji yang aku mntak tu dpt plak.. cume tang jawatan tuh??? orang lgi suke naek pangkat kan bukan turun pangkat... caner tuh???

klo aku tolak takot susah nak dpt tpt kje laen.. maklumlah sekarang nih kan.. comp aku nih mmg dah tggu mse je nak padam..

tu yang buat aku serba salah x keruan nih... ade x sesiapa yang dapat membantu?? pandangan? cadangan?

No comments:

Post a comment

Ilmu Pengetahuan Utk Semua....

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)