Wednesday 22 May 2013

Salam 2013 - PORT

Salam semua....

Post yang pertama utk tahun 2013 pada hari ini 22.05.13.. hehehehhe.. punyerlah pemalas.. 
Saya sebenarnyer bukan lah seorang yang rajin utk menulis.. tapi melihatkan kengkawan yang begitu cenderung ke arah memblog ini, saya jd teringin & macam best plak..

Dalam 5 bulan lepas saya begitu sibuk menguruskan kedai yang baru dibuka bln 12 tahun lepas.. PORT... Alhamdulillah.. semua berjalan dengan lancar, w/pon ade sedikit sebanyak kekurangan.. dari sehari ke sehari aku belajar utk berniage.. mmg keletihan.. dgn anak x der mase, rumah kelam kabut, kain baju x yah citer lah.. hehehe.. kena tggu hari sy x bekerja (ahad) brulah blh settlekn semua tu..

Yang kesian is anak2.. so jln penyelesaian is carik org replace utk aku means cashier.. dgn itu aku blh kembali mengurus rumah & anak2 w/pon hanye waktu mlm.. aku lebih sygkn anak2 dri kedai tu. hehehe.. tp itulah rezeki kami sekeluarge.. semoge tuhan memberkati rezeki yang diberi pada kami.

Hidup PORT... hehehe mudah2an trus maju & bertambah maju.. aminnnnnnnnnn...



No comments:

Post a Comment

Ilmu Pengetahuan Utk Semua....

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)